poniedziałek, 8 grudnia 2014

Jak VerifyCustomer może pomóc sklepom wdrożyć opcję darmowego zwrotu?



VerifyCustomer jako narzędzie dla sklepu, może wspomóc decyzję o włączeniu opcji darmowego zwrotu do oferty sklepu.
Jak?
Dzięki usłudze Czarnej Listy, sklepy są bezpieczniejsze. Sklep jest informowany, jeśli w historii zakupów online, klient nadużywał prawa do zwrotu, próbował wyłudzić zwrot pieniędzy lub inne „odszkodowanie” za w jego mniemaniu źle zrealizowane świadczenie. Należy pamiętać, że prawo do zwrotu przy zakupach online jest fundamentalnym prawem klienta. Używając VerifyCustomer sklepy wiedzą jednak, którzy klienci naprawdę mieli pecha otrzymać niewłaściwy lub wadliwy produkt, a którzy chcą nadużyć grzeczności i profesjonalnego, pro konsumenckiego podejścia sklepu.

Minimalizując ilość zwrotów składanych przez nierzetelnych klientów i oszczędzając na m.in. nieodebranych przesyłkach – sklep może lepiej obsłużyć większą ilość klientów, którzy rzeczywiście mają problem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz