VerifyCustomer jako narzędzie dla sklepu, może wspomóc decyzję
o włączeniu opcji darmowego zwrotu do oferty sklepu.
Jak?
Dzięki usłudze Czarnej Listy, sklepy są bezpieczniejsze.
Sklep jest informowany, jeśli w historii zakupów online, klient nadużywał prawa
do zwrotu, próbował wyłudzić zwrot pieniędzy lub inne „odszkodowanie” za w jego
mniemaniu źle zrealizowane świadczenie. Należy pamiętać, że prawo do zwrotu
przy zakupach online jest fundamentalnym prawem klienta. Używając
VerifyCustomer sklepy wiedzą jednak, którzy klienci naprawdę mieli pecha
otrzymać niewłaściwy lub wadliwy produkt, a którzy chcą nadużyć grzeczności i
profesjonalnego, pro konsumenckiego podejścia sklepu.
Minimalizując ilość zwrotów składanych przez nierzetelnych
klientów i oszczędzając na m.in. nieodebranych przesyłkach – sklep może lepiej
obsłużyć większą ilość klientów, którzy rzeczywiście mają problem.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz